Kızım 4 aylık emmediği için sağarak besliyorum ben ama bu ay ataktan mı yoksa diş mi anlayamadım salyalandı eli ağzında sürekli ve biberon istemiyor sütümü içmiyor mama verdim bugün biraz onu içer gibi oldu acaba sütümden mi tiksindi böyle bişey olabilir mi ? Geçici mi bu süreç resmen yiyip içmeden duruyor bikaç gündür idrarı da turuncumsu olmuş biraz korkuyorum çok canım sıkkın ne yapılır ?