dillllola
4.Ay çok erken ek gıda için canım. Onun midesi, bağırsakları, böbrekleri henüz hazır değil. Ki zaten önce tadımlarla başlanıyor yani öyle aman aman yemiyor zaten doymayacak ek gıda ile.
Mama reddinin sebebini ortadan kaldırırsan daha doğru olacaktır. Mama reddinin bir çok sebebi olabiliyor; biberon tipi, biberonun emziğinin numarası, mamanın markası, fazla besleme, burun tıkanıklığı, atak dönemi gibi gibi daha başka da vardır benim bildiklerim bunlar. Sebebini bulup ortadan kaldırmalısın.