20+2 haftayla bugün detaylı ultrasona girdik doktor bebeğin sağ böbreğini göremediğini söyledi biraz aşağıya yerleşmiş gibi dedi yada yerleşmemiş gibi de dedi yani aşağıya yerleşip yerleşmediğinide tam göremedi canımız sıkıldı doktor hayati bi tehlike değil çoğu insan tek böbrekli dedi herşey Allahtan tabiki buna şükür dedik ama kafamıza takıyoruz illaki başına gelen lütfen bakabilir mi tekrar çektircez acaba göremedi mi içimizde yine de var başta görünmeyip sonra görünen oldumu aranızda veya sonuçlarınız ne oldu veya doğduktan sonra görenler yorumlarınızı bekliyorum🤍🥹