1mom1 g3547 yaa ben böyle düşünmemiştim ,şuan bebeğim 10 aylık ve aşırı çok dökülüyor artık , şampuanımı değiştirdim ondan mı diye düşünüyordum ama bu kadar da çok diyordum,bende önerilere açığım 🥺
zynpks g3547 vallahi aklınıza gelebilecek her takviyeyi kullandım yine de dökülüyor arkadaşlar belli bir zamanı var onuncu aydan sonra yavaşlıyor diye duydum ama kel kalınmıyor merak etmeyin kalsaydım ben kalırdım zaten ince telli saçım😂😂😂 şu an yedi aylığı dökülmem yavaşladı ekstra bir şey de yapmıyorum
alya2003 g3547 benimde öyle sinirlerim bozuluyor her yer saç oluyor tarayınca bir avuç saçım dökülüyor avucumu dolduruyorm hele duştakileri söylemeyeyim bile sanki saçımın uçlarını kesmişler o kadar yoğun 🥲
Aloneangel_ g3547 nerdeyse 20 aylık hala avuç avuç dökülüyor emziriyorum hala ondanmı bilmiyorum 🤷♀️
ecempeker g3547 valla bi zaman sonra azalıyor emin olun benimde cok döküldü kestirdim ettim suanda cok cok az dökülüyor 10 aylık olduk durdu belli aydan sorna
g3547 cerengurumi inanın bende Duşta ayrı Duştan sonra ayrı Gün içinde ayrı Saçlarım hep toplu Eve dökülmesin diye Yine evden saç topluyorum ama
Deletedmom_216 g3547 hamilelikte zaten saclarin dokulmemesi cogu kisi de oluyo hormonlar tavan yaltigi icin. Dogumdan sonrada degerler dusunce dogal olarak ac da dokulmeye basliyo
Deletedmom_216 g3547 ustelik sanki sadece bizde hormonlar. Erkeklerim nedne hic biseyi bozulmuyo ya🤣🤣🤣 benim tel tel saclarim dokulurken esimin sac tellerini ariyorum yastikta.