organikirmik gayet iyiydi doğduğunda bi kilo kaybı oldu sütüm yoktu 3 gün sonra geldi 1,5 ayına kadar 2 saatte 1 uyamdırıp emzirdim hep 2980 doğdu ilk 3 günde 2760 a kadar indi o zamanda doktor mama dedi ama ben daha yeni doğan olduğu için kullanmadım 3 gün sonra zaten yerlere kadar akıyodu sütüm 2 hafta önce gittik 4200 dedi bugün 4300 çıktı bu hafta günde 1 kere mama kullanıp cuma günü sağlık ocağına gidip kilo baktırıcam bakalım ne kadar almış mamaya devam etmek istemiyorum çünkü çok hoşlaştığım bişey değil🙄