Kızlar bebeğim 16 aylık. İştahı o kadar kesildi ki size anlatamam sabahtan beri 2 pankek 4-5 adet mantı ve tereyağlı ekmek içiyle duruyor. Asla yemek istemiyor zaten istahı az olan bi bebekti ama şimdi neredeyse yemiyor hatta hergün 2 kere falan kaka yapardı şimdi 1 kere yapıyor oda çok az yemediği burdan belli. Aynı durumda olan var mı kafayı yemek üzereyim. Kilosuda 9 kilo anca daha