aybarsmo Merhaba anneler aşıdan 5 6 saat sonra şiddetli ağlamaya başladı şuan topallayarak yürüyor başına gelen var mı . Boyle bi yan etkiden bahsedilmemişti hic
Gokturkmom aybarsmo ben bebeğim küçükken yaptırdığım için bilmiyorum böyle bişey yaşamadık ama aşı sonrası böyle olabiliyormuş yürüyen bebeklerde.
defnevedoruk aybarsmo evet benim kızımda öyle olmuştu geçti daha sonra, ağrı çok yaptığı için ağrı kesici verin
56743 Canım benim kizim tam 5 gün boyunca topalladi çok agridi bacagi şükür şimdi düzeldi ilk dozunda 3 gün falan topallamisti 2.doz daha ağır geçti ağır bir aşı diyorlardi zaten