[silindi] Fatmaaa19 bnm de üst ve belde bisey yok basenler büyüdü m beden aldim bakalim cuma teslim olcakmis
BIRICIKIM canimoglum53 performans tayt mi aldınız? Bedeniniz nedir? Tam oldu mu yoksa sıktı mi ? Bir de selülit var mı sizde bilmiyorum ama varsa ise yaradı mı???
canimoglum53 BIRICIKIM selulit yok canim. Evet performans tayt aldim 3xl aldim kalcamin en yuksek yerinden olcuyorum 114 cikiyo ona uygun bedenin zaten yaziyo onlarda ama bana kalirsa bir beden kucuk al bir sure sonra inceliyosun o buyuk geliyor
Balinannesii canimoglum53 peki suan incelme var mı bende almak istiyorum benimde 117 cm işe yarıyor mu?
Gizemdeniz Ay bende aldim pelincicekci giyiyorum ama yiyorjmda 😂 cok acayip terletiyo İnşaAllah ise yarar