gggggl Bu durum bazen hafifliyor bazen yine yoğunlaşıyor geçmiyor tamamen maalesef. Yani mesela 9. aydan sonra ayrılık kaygısı başlıyor 12. ayda atak var o zaman tavan yapabiliyor. Ardından hafifledi derken 14. ay atağı geliyor ardından yine hafifledi derken diğerleri geliyor 18. ay vs. Şuan 20 aylık kızım var tepemden inmiyor banyo, tuvalet herşeyi beraber yapıyoruz hemde uzun zamandır. Yani büyüdükçe geçen birşey olsaydı keşke ama artıyor aksine bağlılık