ebrugkdmn İlk hamileligimde çok rahattım ve 2 buçuk yaşında oğlum var şuan 1 aylık 2.ye hamileyim ve kasıklarım çok ağrıyor sizce kız mıdır bulantım falanda çok genelde derler kız hamilelikte zor geçer diye başından böyle bsey geçip de kız çocuğu olan oldumu
ecempeker Valla benim oğlum da midem cok kötüydü kusardım günlük yani bulantıyla alakası yoktur bence