İkizlerimle yeni yolculuktan döndük (yurtdışı) bize de sadece kemer verildi sıkıntı da yaşamadık bazı havayolu firmalarında Thy gibi beşik gibi birşey oluyormuş belirtince bebek olduğunu oturma planınızı öyle yapıyorlarmış (kuzenim bebeğiyle Kuveyt’e giderken bu şekil gitmişler)