ikizlerveabis Mrvalpr ben de aynı delildeyim 😔 kardes istedik ikiz oldu. Oğlumla hiç ilgilenemiyorum. Ona haksızlık ettim diye de çok üzülüyorum. Zaten kendi hayatım hiç kalmadı. İnşallah düzeleceğiz 🤲🏼