bosbelesisler Sadece gece emiyor oda uyksunun arasında, ek gida yiyor diye mi anlamıyorum emmiyor gündüz çektirdim goguslerik şişti artık ek gida az mi vermeliyim siz kac öğün yiyor biz sabah kahvaltısı öğlen yoğurt meyve akşam yemek fazla mi
omusars Zaman0686 benim bebeğimde gündüz çok fazla emmiyor gece emiyor. Acaba ek gıda sürecinde gündüzleri fazla mı yiyor diye düşünüyorum
bosbelesisler Zaman0686 o oyle bi süreçti o dönem gecti simdi 14 aylik ve memeye duskun oldu,bence değişken bi durum