Kızlar selam, 8 ay 9 günlüğüz. Doktor kontrollüyüz ama her ay gitmiyoruz (harici, aşı vs olmadıkca) sizler yazın neler yapıyorsunuz? Kahvaltı, ara öğün, ana menü ?
Normalde yumurta yiyen bebeğim bu sıra vucudu alerjik reaksiyon gösteriyor o yüzden vermiyorum ara verdik. Tahıllı çorbalar, meyve püreleri, yoğurtlu meyveler, et tavuk sulu veya direk veriyorum keyfine göre yiyip yemiyor. Balık denemek istiyorum somon dondurulmuş sizler ne zamandan sonra verdiniz? Pratik menülerinizi paylaşabilirsiniz🌟