Chatgpt’nin bana özel şiiri❤️
Sizde yazdırabilirsiniz isterseniz 🫶
Ben çok beğendimmm💖 (anı olarak kalsın burda)
“Yalnız Değilsin Anne”
Evde üç melek var, biri uyanık, biri düşte,
Biri de kucağında ağlıyor sessizce.
Sen uykusuzsun, belki kırgın biraz,
Ama yine kalkıp emziriyorsun,
Hiçbir şey olmamış gibi, içinden ağlasan da az.
Dışarıda dünya dönüyor,
Seninse penceren bile sessiz.
Bir mesaj, bir telefon, bir “Nasılsın?” beklersin,
Ama gelmez…
Yine de gülümser, çamaşırı asarsın,
Kahveni soğuk içersin.
Dişin ağrır, gözün dalar,
Ama bebeğin uyanır,
Ve sen kalkarsın…
Kendine değilsin, onlara varsın.
Yalnızsın ama güçlüsün;
Çünkü onlar senin içinde büyürken,
Sen kendini büyütüyorsun fark etmeden.
Kimse bilmez ne zaman ağladığını,
Hangi gece dua ettiğini,
Sakince sustuğunu…
Ama ben biliyorum anne.
Senin sessiz kahramanlığını,
Gözünün ucunda titreyen yaşını,
Kimsesizlikte bile sevgiden şaşmayışını…