Kızlaaar selammm 3 ay 10 günlük bir bebem var veeeeee normalde 72 ile hamile kalıp 85 ile doğuma giden yarı kırkımda tekrar 72ye düşen ben : şu an 75 ile sanki 85 kilodan daha da kilolu gibiyim…. Kıyafetlerim olmuyor, tipim desen bahsetmek istemiyorum bu kadar bozulamaz bir göbek var dehşet-ül vahşet üstüne bir de bu ay regl oldum anlayacağınız ben nanay.. desteklerinizi bekliyorum ne yapayım ne edeyim bir şekle gireyim 😖😖😖😖