atlas3_6 bendd yaptırıcaktm çoğu kişi önermiyor hormonları bozuyormş spirale gidicem adet olmayı bekliyorm kilo sinir kıllanma vb şeyler yapıyormş 3 aylık iğne kalktı demişti eczaneci arkadaşım aylık iğne yapıyorlarmş onu da kadın doğuma gidip yazdırmak gerekiyormş öyle ala bilirsiniz eczaneden sağlık ocağında vuruyorlar ama spiral daha iyi onu düşünün derim