Kalbim22 benim var. Uzun yıllar bel agrisi bel tutulmaları cektim. Ignelerle ilaclarla dewam ettim. Iyiydim de aslında 2. Sezeryanı olana kadar.. sonra bacagima vurmaya başladı agrısı. Bi gece sabaha karsı uykumdan uyandırdı. Uzerine basamiyor agridan yerimde duramiyordum. Kimse yaşamasın o durumu cok zor bacagimi kesin diye yalvariyodum en son. Ameliyat oldum. Ohh be kurtuldum ne agri cekmisim dedim. Ama sadece 1 ay.. 1 ay sonra tekrarlamis ayni acilar ayni agrilar yine basladi. Kac doktora gittim ameliyatsiz duzelmez dediler. 5 dakka ayakta duramiyordum ameliyat olmama ragmen.. snra sansima bi fizik tedavi merkeziyle tanistim. 6 seans ta tekrar uzun yol yurumeye ayakta durmaya basladim. Algolojiye gittim igne yaptirdim. Cok sukur smdilik iyiyim. Ameliyatı asla önermiyorum ben..