Merhabalar bebeğim 6 aylık hep anne sütüyle beslendi şimdi de ek gıdaya geçti ama sütüm yetersiz gibi hissediyorum hiçbir mamayı kabul etmiyor çorba meyve falan onları yiyor ama kesinlikle hazır mama almıyor ağzına. Ya bi türlü sütü arttırmam lazım yada mamayı kabul ettirmem lazım ne yapacağım bilmiyorum stres oldukça sütüm daha da azaldı.