Ayberen Kizlar kızım 21 aylık balık yağına başlamayi düşünüyorum isim olarak ne almalıyım birde umca damla diye birşey duydum kullanan varmı sizler bağışıklığı güçlendirmek adına neler yapıyorsunuz
sima Ayberen benim kızımın süt alerji si vardı bağışıklığı düşük tü samberry diye ilaç önerdi doktorumuz içerisinde kara mürver var sadece bi kaç kere verdim geçen tekrar baktırdım doktor gayet iyi dedi ki sadece mama alıyor doktorunuza sorun tavsiye ederim
YK_ Ayberen ocean balık yağı önermişti dr bana bide meyve aromalı oğlum severek içiyor içeriği de temiz cnm tavsiye ederim q
Nursee Ayberen umca bagisiklik icin ama devamli kullanilmiyor genelde ust solumun yollari icin cocugun grip olacağını anladiginiz anda verebilirsiniz damla seklinde bagisiklik icin immunex surup var sabah ac karnina 3 ay devamli kullaniyorsun cocuk doktorumuz önermiş 2 yıldır daha az hastalaniyoruz yada kolay atlatiyoruz😀👍
sirac_19 17 aylık oğlumun bağışıklığı çok düşük ve doktor artivus adında bi şurup yazdı bakalım ise yarayacak mı🤔🤔
Ayberen sirac_19 İnşallah yarar. Ben doktora sordum balık yağıni kullanabilir dedi ama hangi marka alacağımı bilmiyorum
denizcinar enginar, kereviz, gerçek bal, et mutlaka yediriyorum. hergün yarım saat temöiz havaya çıkarıyorum