34 günlük oğlumun sol elinin orta parmağının ucunca kızarıklık ve hafif şişme fark ettim. Tırnak batması gibi bir şey olduğunu düşünüyorum, akıntı yok huzursuzluk yok. Yarın sağlıkocağına götüreceğim ama böyle bir şey yaşayan var mı diye burada da sormak istedim