khrman benim bebeğim 4 aylıkken çok sakindi nereye koysam orda dururdu o yüzden ben gitmek isterdim ama geçen yaz imkanımız olmadı eşimin işleri uymadı vs. Şimdi 14 aylık hiç tatil yapılacak gibi değil 😂😂😂 yani demem o ki hareketlenene kadar keyfini çıkar sonrası kaos 😂