Eşim evdeyken her şeyi halletmeye çalışıyorum bebeği ona bırakıp, sağ olsun 1 saat bakıyor sonra yine bende 🥲 anca kızım uyuduğunda nefes alabiliyorum, o uyurken de pek bir şey yapamıyorum sadece toz alabiliyorum bir de yemek yapabiliyorum diğer işler uyandırır diye