Merhabalar,
Daha önce post açmıştım. Doğumumda bağırsağım yırtılmıştı ve acil ameliyata alınmıştım. Bağırsağım onarılıp ve kolostomi açılmıştı. İki buçuk ay kolostomiyle yaşadım. Haziranın 3ünde kolostomi kapama ameliyatımı oldum. Neredeyse bir ay oluyor. Dikişlerimin yarısı alındı yarısı-yaklaşık 15 tane- haftaya alınacak ve hastane faslı benim için bitecek. Çok şükür sonunda bitiyor. Psikolojik olarak çok zorlandığım anlar oldu, dayanamadığım zamanlar oldu. Ama bitiyor. 6 ay korse kullanmam gerekiyor. Onu da kullanırım sorun değil. Tamamen iyileşeyim yeter ki. Geriye tek bir sorunum kalıyor: emzirmek. Bebeğim biberona alıştı. Meme tutmuyor. Sütüm de çok az. Emzirebileceğimi düşünmüyorum çünkü bebeğimi taşıyamıyorum zaten. Bu beni üzüyor ama buna da şükür demek lazım, biberondan emiyor mamayı. Sütümü sağıp biberonla veriyoruz, pek hoşuna gitmiyor ama içiyor bir şekilde.