mbabygirlm Kızlar çok hastaydım hastaneye gittim paroldan başka iğne yaptılar kalçadan. 4 saat emzirme sütünü sağ yenile dedi doktor. 4 saat yeterli bit süre mi. 6 aylık ek gıda da alıyor. Doktora 2 kere sordum bir şey olmaz dedi