semaxgms
4.aylık bebişin uyku döngüsü kısa , döngüyü aşamayınca uyanıyor.
O an artık destekli uyuduysa onu istiyor
Sessiz uyuduysa ses duyarsa tekrar dönemiyor vs
Mamayı şöyle düşünebilirsin, hani çok yediğimizde bi ağırlık çöker ya :)
Bebişlere de mama sindirimi zor geldiği için tam olarak o ağırlık geliyor o yüzden uzun uyuyolar
Sütünle doymamış olsaydı uykuya hiç geçmezdi :)
Bir de doymuyır gibi hissediyorum diye bir şey yok
Kilo takibi sadece aylık 500 gram alıyor mu evet doyuyor o zaman 🌸