Merhaba arkadaşlar oğlum troid hastası ilaç kullanıyoruz 8 ay 5 günlük bugün doktora gittik ve boyu uzamış ama kilosu aynı dedi doktor biraz kilo aldıran şeyler yemesi lazım dedi ne yapsam ne versem bilmiyorum emziriyorım ama yetmiyor sütüm mamaya da başla dedi ne yapmalıyım 😢