acemianne___ duruistwo yigenlerim var biri 5 biri de 3 buçuk yaşında duzelme yok 😀 abisi arabaya abara dedigi içinde digeri de öyle diyor 🤣
Zlm duruistwo düzelir daha küçük sanırım 5 yada6 yaştan sonra böyle konuşmaması gerekiyo ama emin değilim
Ballilokmam11 duruistwo böyle söylediğinde siz düzeltin mesela Fu dedikçe su mu istiyorsun diyin düzelecektir benim kızımda aynıydı 😅sonradan düzeltti ilk kelimelerinden biri patatesti ama kolayları daha zor söyledi, 😅23 aylık bu ara köpeğe köpak diyor, 😅😅
hepyerdeyizz duruistwo bum Nuh gibi bişey diyo Arabayla suya benzer diyo bende şu mu annecim diyorum bum bum düt düt diyo 😂😂bu bebekler bir garip