Bebeğim 2.5 aylık olacak, yenidoğandan itibaren kuruluk isilik döküntüler, pişik vs ile uğraşıyordum ve çok uzuluyordum. Önce yüzü döktü kurudu bazen kanadı bile kabuk kabuk sonra geçti. Sonra konakları, vücudu kızarıklıklar derken şimdi hala var ama serin yerde tutmaya, ince giydirmeye örneğin sadece zıbınla tutmaya çalışıyorum. Denemediğim şey kalmadı, atoderm serisi işe yarıyor ve kesinlikle banyo yaptırırken vücuduna şampuan/vücut kremi degdirmeyin, ovalamayın sadece su ile yıkayıp geçin. Sürekli nemlendirin. Mustela stick cold nemlendirici krem kolaylıkla vücuduna sürebilirsiniz..Biraz sabretmemiz gerekiyor sanırım.