4 gündür tuvalet eğitimine giriştim 33 aylık baştan bir hatayla başladım lazımlıga yapmasını söyledim ilk günler full kaçırdı yaptıktan sonra söylüyordu ama bu iki gündür çişini söylüyor evdeyken dışarda ve geceleri bağlıyorum. Bugün klozet için aparat almıştım düşmemesi için sabahtan beri çişinin geldiğini söylüyor götürüyorum oturuyor ama yapmıyor sürekli bu döngüdeydik bende dedim neden çişinin söylediği halde yapmıyor klozete sonra dedim bi lazımlıga götüreyim orda yapsın lazımlıga oturdugu an yaptı tuvaletini şok oldum çişi vardı ama tutmuş lazımlıga yapana kadar 😳 önerilerinizi bekliyorum nasıl alıştırcam klozete