queenmother_ Oğlum 6 aylık su içirmeye nasıl alıştırabilirim çay kaşığı ile veriyorum geri çıkarıyor alıştırma bardağı verdim ucuyla oynuyor munch suluk aldın pipetiyle oynuyor nasıl yapıcam 😃
deniz_9555 queenmother_ biberona koyuyordum suyunu. Ama ilk başlarda içmiyordu gene bende kaşıkla veriyordum
defneduruu queenmother_ dişi olmadığı için bardakla veriyorum içiyor diğer kızıma da öyle yapmştm bardakla verdim sonra pipete alıştırdım
Bade38 queenmother_ Önce bardak sonra suluk ile verdim ek gıda verdikten 10 dakika sonra verin bişey yiyince özellikle içer denedinizmi bilemem tabi
neslika queenmother_ inşallah. Zamanla suluk ve alıştırma bardağına alıştı ama pipete alıştıramadım :) dışarıda üstüne dökünce keşke pipete de alışsa diyorum
selam123 Benim oğlumda küçükken içmezdi ek gıdaya başladığımızda falan sonradan kendi kendine alıştı ama asla suluk biberonla içmez sadece bardakla içer şuanda hala öyle 20 aylık oğlum
Kitsu Gözünün önünde günde 4 lt su içiyorum kendi sisemi istiyor bazen onunla veriyorum bazen de kendim su içeceğim zaman ona da sulugunu veriyorum. Şimdi çok içmek istiyor
suhedaaaaa Kitsu Kitsu bende günde 4 lt içiyorum seni en iyi ben anlarım gerçek bir su gurmesi olarak 😂
suhedaaaaa queenmother_ bardakla veriyorum sulukla veriyorum biberonla veriyorum sürekli teklif ediyorum içiyor o da. Bazen ful suluğunu doldurup veriyorum döke saça içiyor