DenizAlpinAnnesi Cnprtk ishal degilse endiselenecek bir durum olcagini sanmiyorum benn oglumda bazen ardi ardina yapr bazen hic yapmaz
Cnprtk Kubrabalek bizim doğduğundan beri zor yapardı hatta mamasına zyağ koyardım 2 hafta önce rota aşısı olduk o gün bu gün sulu hala düzelmedi aşının etkisi mi acaba hala