bahidete Arkadaşlar merhaba. Doğum iznim bitiyor ve bebeğime bakacak kimse yok. Ankara’da heyet raporu veren hastane var mı? Psikiyatri hariç. Çok acil lazım bana lütfen yardımcı olur musunuz🥺🥺
MamaUygarVibes bahidete hastalık olmayan durumda heyet alınması bana yanlış geliyor sonuçta ücretsize ayrılan memurlarda var. Eşitsizlik oluyor.
tuanainal leyoz lina kapalı gözüküyor tepe tıptan nasıl alınıyor? Direkt arayınca istiyorum deyince veriyorlar mı?
yeager MamaUygarVibes Katılıyorum. Bana da çok söyleyen oldu sağlık personeliyim kendi çalıştığın hastaneden al dediler ama doğru bulmadım. Herkesin maddi durumunu bilemem tabi ama direkt ücretsiz izine ayrılmak daha doğru geldi.
duyguluinsan MamaUygarVibes aynen öyle. Kurnazlık gibi geliyor bana, verilen hakkı suistimal. Vicdan önemli…
MamaUygarVibes yeager duyguluinsan evet 20 aydır maas almıyorum bende yani herkesin hakkına giriyorlar.