usenmedimyaptimbirvelet Kızlar odasını ayıracağım da nevresim takımı arıyorum Pamuklu. Şu anki nevresim polyester süs amaçlı aldım ama içine yorgan geçirmeli anam babam tatlı nevresim tavsiyeniz var mı
coldplayy usenmedimyaptimbirvelet %100 pamuk kulanıyorum, instagramda babysfield hesabı var, ordan istediğim model ve renkte yaptırıyorum.
beybiliko usenmedimyaptimbirvelet tuğba kuğu diye bir marka var ürünler pamuklu ve çok tatlı renkleri var, trendyoldan da bakabilirsinzi
Tugcebb usenmedimyaptimbirvelet normal tek kişilik nevresimler oluyor ama çocuk için güzel şekilli olup pamuklusunu bulmak o kadar zor ki. En son bende sizin ki gibi Pembe çizgili aldım yataştan 😂 varsa bende durayım da faydalanayım
NariNariKiminYari usenmedimyaptimbirvelet tek kişilik nevresim takımı oluyorsa ben oğluma hep madame coco dan alıyorum %100 pamuk. Yıkandıkça koyu renklilerin rengi bi tık soluyor ama
nilikonunannesii usenmedimyaptimbirvelet bizde de böyle süs amaçlı var ama bebeğim kendi yatağında uyumuyor park beşikte uyuyor hala o yüzden daha almadım bende bekleyeyim burada belki çıkar tavsiye veren,
usenmedimyaptimbirvelet Tugcebb yok şekilsizde olabilir😂 ama pamuklu bulamıyorum ya :( lcwde var ama en kız bebeğe göre gördüm sanırım
Tugcebb usenmedimyaptimbirvelet Hepsiburadadan almıştım yataşın kendi satıcısından pamuklu bir onu bulmuştum bende. Bir bakın istediğiniz renklerde belki vardır 😊
usenmedimyaptimbirvelet Meri-Mel 💕💕 yaa teşekkür ediyorum😘 yatmak dışında amacı dışında kullanılıyor genelde,araba sürme yeri,zıp zıp,yastıktan kuleler 😂😂
usenmedimyaptimbirvelet Tugcebb evet yataş çok kaliteli ama pek çeşit yok ya bir tane buldum o da yatağa uymaz Yatak 100/200 şeklinde yukarda hanımefendi tuğba kuğu yazmış ya oraya baktım kız bebeklere harika nevresimler var sizde bir bakın derim 😊
usenmedimyaptimbirvelet NariNariKiminYari tek kişilik yatağın boyu kaç olur acaba ? Bu yatak 100*200 şeklinde
usenmedimyaptimbirvelet Hazom şimdi baktım da çeşit yok ki ölçüsüde uymuyor internettekilerin belki mağazasına giderim alez falan da almam gerekiyor
Hazom usenmedimyaptimbirvelet ölçüsü ne yatağın. Ben lova yataktan almıştım tek kişilik baza için ondan da memnunum
usenmedimyaptimbirvelet NariNariKiminYari hee yok ya büyüklede baş edemem ki amaan her şey çok uğraştırıcı😒