kedisevercan Arkadaşlar bebek güneş gözlüğü kullanıyor musunuz? Bildiğiniz güvenilir bir marka var mı? Soleda diye bir marka duydum ama size sormak istedim.şimdiden teşekkür ederim 🙏
cokbilmismom kedisevercan ya bende almak istiyorum ama benim ki onu 5 saniye gozunde tutmaz gibi geliyor kaç aylık sizinki. Birisinde gözlük gördüm mu hemen anında çekip alıyor 🤦🏼♀️ 14 aylık
Mnli kedisevercan izipizi kullandım iki çocuğumda da memnunum ben oğluma 2 yaşındayken rayban aldık ama o bebeklere uygun değil
cennetkusum16 kedisevercan benimki şapka bile taktırmiyor nasıl alistiricam bilmiyorum bide tatile gidicez
Ballilokmam11 kedisevercan 23 aylık kizim izipizi kullanıyoruz bende gördükçe özendi istiyordu bizde onu alsik
Mnli kedisevercan %100 uv koruma ve polorize cam bir de kırılmıyor gözlük yani bir noktada mümkündür ama kolay kolay kırılcak bişey değil rayban öyle değil mesela o hassas o yüzden bebeklere uygun değil bir de plastik konusunda hassasiyetiniz varsa bpa da içermiyor plastiği
bircekusunannesi Merhabalar🌸 Soleda’yı yaklaşık bir haftadır kullanıyoruz ve çok memnun kaldık. Bende gözünde tutmayacağını düşünüyordum ancak kızım hiç sorun çıkarmadı zaten gözlük ipi var istese bile çıkartamazlar.
kedisevercan bircekusunannesi hmm. Hangi satıcıdan aldınız acaba. Güvenilir mağaza bulmak da zor internette
bircekusunannesi kedisevercan Kusura bakmayın tatil sürecinde olduğumuz için yeni gördüm sorunuzu. Kendi marka satıcısından aldım Trendyol’dan
PeekaBoo_ kedisevercan Aynısının yetişkin modeli bende vardı geçen sene aldım memnun kaldım çocuk modelini görünce oğluma da aldım uv400 korumalı model olarak da güzel, oğlum hiç güneşe bakamaz ama bu gözlükleri çok severek kullanıyor