DenizAlpinAnnesi Oglum 2 hafta sonra 4 aylik olcak doktoru gece rahat uyusun diye cay icirebilecegimi söyledi , siz caya nasil alistirdiniz bebeginizi
[silindi] DenizAlpinAnnesi Kahveye gönderdim yerinde öğrendi 😅 4 aylık bebeğe ne çayıymış? Çoğu bitki çayları dahi yaşından önce önerilmiyor.
Zeyno111 DenizAlpinAnnesi Sağlık açısından hiç bir bitki çayı 1 yaştan önce önerilmiyor Rezene anason hele ki denemeyin beyine zararı var
Zeyno111 DenizAlpinAnnesi Onun dışında ne düşünüyorsunuz ki gece çaylarında şeker yok mu ya da kimyasal katkı maddesi
[silindi] DenizAlpinAnnesi O hazır çaylar bildiğin şekerli su içine de azcık rezene koklatmışlar. Gece rahat uyumasını sağlayacak çok daha farklı yöntemler var. Banyo yaptırıp masaj yapmak gibi mesela.
DenizAlpinAnnesi [silindi] onuda yapiyorum ama uyumuyor hic bisekilde doktorda önerince bi sakincasi yoktur diye düsündüm ama madem öyle vermem cay falan
Dunyamsensn2008 [silindi] Doğru olabilir ama burada fikir alış verişi olurken dr.nuzu dinleyin sadece diyince bu konudada doktor söyleyince vermekte sakınca yok diye düşünüyorum zaten alışkanlık olmamalı .Hiç uyumayan çocuklar var 😏Bizimki gibi nadirde olsa arada veriyorum
ayssmt DenizAlpinAnnesi verme canim atak falan oluo o aylarda ondan uyumuo anne sutu yada devam sutu bn 6 aya kadar su bile vermedim zaten emziriom die cay hic yani birde sut olsun diede iciolar o humana mi yanlis yazdim belki onu bile skeer die kendim bile icmedim ben dr konusunda bi dusun sen bence gule gule buyut
Dunyamsensn2008 DenizAlpinAnnesi Şuan yaptım o çayı 😊Biberonuna koyuyorum normal şu gibi içiyor.Alismamasi için bir engel yok aslinda sizinki daha küçükmüş siz verirseniz içecektir diye düşünüyorum .
[silindi] Dunyamsensn2008 Benim bebeğim de 8 aylık oldu daha yeni yeni uyumaya başladı 8 aydır uykusuzuz yani. Ben vermedim içeriğini de söyledim isteyen verebilir.
Deletedmom115 DenizAlpinAnnesi Direkt çay yazınca insanlar haliyle normal çay anlamış bende dahil. Humanaya gerek yok bence bu tür çayların bi etki yapacağını sanmıyorum. Bebeğinize bi uyku rutini oluşturun.
DenizAlpinAnnesi Deletedmom115 halbuki 4 aylik bebege normal cay vermeyecegimin herkezin aklina gelmis olmasi lazim o kadar da degil :) uyku rutini olusturmaYi cogu kez denedim kolik bir bebek ne yapsam olmuyor yatagina koydugum an gözler acik