aslanbabasi merhaba oğlum 4 ay 6 günlük 3 gün önce hem karma aşısı hem rota virüs aşısının 2. Dozunu yaptırdık 2 gündür de demir damlasına başladık ama bu sabahtan beri oğlum 3. Kez kanlı ve mukuslu dışkı yapıyor başına gelen var mı aşıların mı yan etkisi acaba
aslanbabasi alpaslanmom_ doktor damlayı vermeyi kesip bir kaç gün gözlemleyin dedi ama gün içinde böyle yapmaya devam ettiği için korkuyoruz her ihtimale karşı doktora götürmeye gerek var mı acaba
alpaslanmom_ aslanbabasi ya benim bebeğimde 4 aylık bu damlayı vermedi mesela kan tahliline bakalım ihtiyacı yoksa gerek yok dedi bende 4.ayda direk başlanıyor sanıyordum her doktor farklı canım sen doktoruna yaz sor muhakkak