Su_de sizin yorumunuz kadar saçma değil emin olun. Şikayet etmek için hak sahibi değilsiniz çünkü kapakta kırık yoksa bebek kendi açmış ve ağzına almış demektir bunun gözetimini siz yapmalısınız, kapakta kırık sorun vs varsa yine hata sizin kırık ürünü almamalıydınız. Her şekilde sorumlu olanda hatalı olanda sizsiniz. Ayrıca pil tehlikeli bi şey buraya yazana kadar 112yi arayıp veya doktora götürmeniz gerekir