livanurvealpinannesi61 internette bazen küçükken giden çocukların ilerle neler yaşayabileceği ile ilgili bilgiler paylaşılıyor onları izletseniz.Eşim karışmaz böyle konulara sen nasıl olsa araştırmışsındır der bana bırakır.Ona rağmen işyerinden bi arkadaşıyla öyle sohbet ederken arkadaşıda çocugunu göndermek istemediğini erteliceğini vs söylemiş.Benimde yine rehber öğretmen olan bi arkadaşım var çocuklarımınız arasında 2 hafta var.O da göndermicek.Kendini savunamaz gibi geliyor ve o sorumluluğu alamaz bence hergün okuldan gelip sayfaalarca ödev yapmak kolay değil.henüz oyun yaşında bence.ilkokulda sorun yaşamasa bile ortaokula geçince sorun yaşıyorlarmış genelde zaten