Geçen hafta pazartesi fışkırarak kusmayla başladı hastaneye götürdük sadece serum taktılar. Ertesi günü ishalde eklendi yine gittik kaka tahlili yapıldı bağırsak enf. dedi dr. Prebiyotik çinko kullandık 5 gün oldu dün iyidi ishali geçmiş gibiydi bugün yine sulu yapıyor kusması da gece oldu yine . Ne zaman düzelecek oda bizde perişan olduk ya 😢😢😢 iştahıda yok yoğurt , muz,haşlanmış patates , yayla çorbası veriyorum 3-4 kaşık anca yiyor . Bol su içiriyorum. Başka ne yapabilirim ne verebilirim ?? 16 aylık bu arada.