Öncelikle merhaba annelerim..15 aylık bi kızım var (3 bebeğe bedel) aşşşırı haraketli ,güler yüzlü bi minnoş gibi görünsede şu son 2 haftadır beni delirtmek üzere😤 hayır dediğim şeyi inatla yapmaya çalışıyor,istediği olmayınca çığlık kıyamet ağlıyor kendini yerden yere atıyor bazen kendine vuruyor ..uyuyacağını anladığı zaman çığlık ata ata kaçıyor uyumak istemiyor 😫 bide şimdi mama sandalyesinde ayağa kalkmayı öğrenmiş kemerini bağlasamda ondan da kurtulup ayağa kalkıyor kucakta yemek istiyor 😶 Benim kızım böyle değildi evet hiperaktif bi bebekti ama sinir falan bilmezdi ne olduğunu anlayamıyorum..o sinirden çığlık çığlığa ağlayınca ki bu sürekli oluyor bende artık sinir krizi geçirmek üzereyim sakinleşmesi için konuşuyorum başka şeylerle sakinleştirmeye çalışıyorum kendini kucağımdan atıyor falan 🤦🏼♀️ ne olur bana bu sürecin geçici olduğunu söyleyin 😫