Oğlum tam 3 yaşında küçüklükten beri bana bir düşkünlüğü yok eve biri geldiğinde ya da akşam babası işten geldiğinde beni yok sayıyor git diyor sevmiyormuş gibi kötü davranıyor çok üzülüyorum bunun sebebi babaanne ve dedeyle 2 yaşına kadar beraber büyümesi mi yani annesiyim en çok yanında her zaman yanında olan benken böyle yapması beni çok üzüyor kafama çok takıyorum bir çözümü yok mu bunun