cinarinannesi2707 Kızlar doktorum korse kullanmamı tavsiye etti. Kullandığınız memnun kaldığınız korse varmı
alpmomssss cinarinannesi2707 valla ben takamadım taktığım anda iç dikişlerim çok ağrıdı patlamasından korktum
cinarinannesi2707 alpmomssss bende ilk doğumda kullanmadım. Bugün 10. Günüm kontrole gittim 2 gündür kan gelmiyor kontrolde rahim ağzında biriktiğini söyledi korse kullanırsam boşalacağını ve sorun olmayacağını söyledi doktor