Oğlumuz dört yaşına geliyordu eşim çok istiyordu hep destek tam destek olacağına dair sözler filan neler neler ikna çabaları benim 6 Şubat deprriminden sonra psikolojim çok bozulmuştu hiç o kafada değildim oğluma karşı bile çok yetersiz hissediyordum eşim bize iyi geleceğini o zor günleri unutturacağını neşe olacağını söyleyip duruyordu hamdolsun bir kızımız oldu ve iyi ki olmuş bu arada eşim sözünü tuttu tutuyor Allahım eksikliğini göstermesin 💙❤️🌸😇🥰