zeyn02 gözlüğü takmasiyla gözü ortaya geldi çünkü kayması olan kişilerin gözlük camı buna göre yapılıyor mesela içe doğru kayması varsa dışa doğru gelsin diye camları yapılıyor dışa doğru kayma varsa ortaya gelebilmesi için yapılıyor camları taktiginiz zamanda farkediyorsunuz,kızımın sol gözü çok içe girmişti taktigimiz zaman hemen farkedebildik ortaya geldigini,şuan 2 ay oldu düzenli yakalı gözlük takılıyken tamamen gozbebekleri ortada bizimkiler gibi ama takmadığı zaman belli bı sure sonra yani biseye odaklanacagi zaman kayiyordu,eğer sizinde sadece gozunda kayması varsa miyop falan değilse sizde gözlüğü kullandırdıkca zamanla düzelecek ameliyata gerek kalmaz inşallah,birde kızımınki ileri derece astigmat ve hipermetrop