Kızlar bebeğim çekik gözlü bir bayan şaşı bu bebek dedi sağlık ocağında bende randevu aldım bugün doktora götürdüm doktor bayağı muayene etti üç farklı materyal ışıkla baktı bakışlarını kontrol etti dedi hiçbir sıkıntı yok göz yapısı çok çekik ondan dolayı böyle sanılıyor dedi 4 yaşında kontrol önerdi

Sizce var mı başka doktora da gideceğim