myangelson merhaba ben lansinph kullanıyordum ama çok akıtıyor tıkanıyor hem de anne sütü veriyorum Red etmesin diye antikolik olandan aldım gaz sorununda var ucu 2 numara cıktı çok çok az geliyo benim bile içime fenalık geliyor çok yavas 1+ 3 numara mı almalıyım