Kızımız 19 aylık.. bir kaç gün sonra kızımla kayınvalideme ve anneme gideceğim 10-12 günlük nasipse.. farklı illerde yaşıyoruz ve uzağız.. eşim gelemeyecek iş sebebiyle.. ilk defa ayrılacaklar ve bir tarafım çok buruk.. eşim kızına çok düşkün şimdiden çok durgun.. Kızım da babasına çok düşkün.. orada baba diye tutturur mu açıkçası korkuyorum.. görüntülü konuştuğumuzda işteyken eşim , kızım ağlıyor mesela eşimle orada görüntülü arasam ağlar .. siz eşinizden ayrı böyle ziyaretler yapıyor musunuz nasıl geçiyor ?