Merhaba kızlar
Sanırım bende hiperlaktasyon sorunu var bebeğimi emzirmek için alıyorum sürekli eli kolu oynuyor huzursuz memeyi iyi kavrıyor ama biraz emip bırakıyor kafasından cenesinden destek verdiğimde boğuluyor gibi oluyor.Tekrar tekrar emmek istiyor bırakıp geri alıyor yani sonrada kusuyor.Böyle bir durumla karşılaşan var mı ne yapmam lazım.Sağıp öyle al dediler sağıyorum ama memeyi sıktırınca yine süt ileri doğru fışkırıyor.Geriye yaslanarak makas posizyonuyla süt akış hızı azalır diyorlar oda olmuyor.