Kızım 7 ay bir haftalık henüz dişimiz yok iki gündür öksürük başladı dün akşam üstü gripte başladı ve 38 buçuk ateşi vardı ilk defa böle başıma geliyo hemen duş aldırdım 37 buçuk oldu gece kıpkırmızı oldu yanaklar falan iyice huysuzlaştı acile götürdüm ciğerlerni falan dinledi bişeyi yok diştendir dedi 39 derece olursa getir bişe kullanma dedi doktor şimdi anlamaladığım şey diş çıkartırken ateş tamamda öksürüp ve grip olunur mu 🙄